fredag 13 november 2009


"På torsdag äts det ärtsoppa, på lördag är det fest, men fredag är ändå den dagens som känns bäst." Kan bara ta och hålla med. Äntligen är det fredag. Trots att jag var ledig idag så kunde jag inte hålla mig borta från skolan utan bara måste åka dit och luncha med Marina och hennes lejonklasskompisar. Sen efter att ha gjort Marina okoncentrerad genom att prata om ditt & datt medan hon försökte göra en uppgift, så åkte vi iväg in till stan för att ha ett Marta-möte. Vi fick även med oss Tanja. Efter att vi suttit och stirrat på ett fyllos kamp mot en ordningsvakt, så var det dags att gå. Men inte gick vi så långt för vår kära Tilda hade varit extra duktig och skrivit en tent så hon var värd en kaffe.
Nu är jag hemma och slöar. Tycker jag bara är på mys-humör hela tiden nu då det börjar bli vinter och är kallt ute. Skulle bara vilja ligga och mysa i en soffa och se en film som är så dålig att den blir bra. Men men, nu är det dags att avrunda.

Dagens "visa" tycker jag får och kan sammanfatta hela veckan. Den är riktigt bra. Tycker ni ska ta och lyssna på den.

Stupid girl - Miss Li

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar