fredag 27 november 2009

Veckans visa..

Nu kommer bara en liten uppdatering. Ska skriva mera sen då jag har lite mer tid. Kortfattat så har det hänt mycket denna vecka och kommer att hända mera ännu. På tisdagen lockade en Ollis-tisdag mig lika mycket som Jenny´s hårspraysmängd i håret -> väldigt mycket! ;) Lyckades hålla mig hemma. På onsdagen åkte en falsksjungande Hanna iväg till Nykarleby för att uppträda med Pedavoces. Hur det gick kan jag sammanfatta med ett ord: "intressant".. För att fira att jag var ledig på torsdagen + för att få bort alla minnen från konserten + för att träffa klassen som är "Bi" - KK1.2, så blev det lite baila baila på Novias eftersläpp på fontana. Ganska snabbt blev det torsdag. På torsdagen kändes det som att jag hade varit ett efter-släp.. Nu är det då fredag och ikväll är det dags för Ted,Wells, Tilda-Tarmludd,Bukka & kanske Mimmi att samlas för ett försenat födelsedagskaffe(Ja, jag vet att det blir mitt 22635358:nde kalas och att jag snart hinner fylla år på nytt). Kommer bli nice!! Nu är det dags att baka lite (läs: se på när mamma gör det) och städa undan lite kläder (läs: ta alla kläder du ser och släng in dem i garderoben)





Tack och Hej för Mej, lilla päronet Hanna ;P


Miss Kiss Kiss Bang - Alex Swings Oscar sings!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar