fredag 23 april 2010

aktivera....aaaaaaktivera

På tisdagen var det då inflyttningsfest i antikrundan för las klasscamrados. Festen blev riktigt bra och inflyttningspresenterna var perfekta! Vet inte om det bra eller dåligt att vi är så lätta att hitta passande gåvor till. Lite skrämmande är det att så många gick i spritens tecken. Men jag klagar verkligen inte ;)

Onsdagen var en skön dagen-efter-dag, som innehöll många dåliga skämt och många hysteriska skratt. Krabbis-humor är verkligen beundransvärt. Tänk att så dåliga skämt kan produceras på så kort tid. Stackars huvud som måste utsättas för dessa tankar och även det enorma tryck man utsätter det för när dessa skratt-attacker hopar sig. Låt oss ta en tyst minut för de utsatta i vårt hjärnsamhälle...

Efter att jag nu konstaterat att jag tydligen har en släng av dålig krabbis-humor hela tiden, så tror jag det är dags att låta någon som inte hört dem på en stund få plågas av dem. Därför greppar jag nu telefonen och ska ringa till Linn i Åbo och terrorisera henne med frågor och dålig humor.

Adios Amigos! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar