måndag 12 april 2010

Manic Monday

Ny vecka - nya möjligheter.

Så skulle en positiv människa se på veckans första dag måndag. Jag ser det mera som en dag, en långdag. En dag som känns som en evighet tills skolan äntligen är slut. Efter det tiden rullar iväg lika snabbt som jag får utväxt.

Annars så (för att låta som en 100-åring) är Finlands soligaste stad väldigt solig för en gångs skull. Våren är väl här, men jag tror det löns att vara pessimistisk och säga att det kommer snöa inom snar framtid. Då var det sagt.

Trend-människa som jag äro *hostHOST*, så ser jag ett tydligt mönster som har med mörkets frånvaro att göra. " blalbala har nu ett förhållande.. blabalbal är inte singel.. blaalblab är nu singel.." o.s.v. Antingen vill alla vara singel till sommaren så att de inte behöver tampas med något som kallas regler/gränser/måsten eller så är de rädda för att vara ensamma under sommaren då de inte får träffa sina klasskompisar. :D

Tror det är dags att avsluta när man har nått botten av tank-tanken.



Loppu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar