torsdag 1 april 2010

sommaren är kort..

.. Så därför måste man ta vara på varje dag som man kan lägga under rubriken vårdag. Denna vårdag gick i shoppingens tecken. Brudarna sökte sig in till staden med resten av bönderna och försökte hitta något plagg som kan passa ovanpå arbetshalare som vi använder när vi "måckar dynjon". Hittade inte något plagg som gick att kombinera med halaren så vi var tvungna att ta bort den och köpa kläder som man kan ha leggings/strumpbyxor till istället. ;)

Efter att ha yrat på stan och minimani i X antal timmar så sitter jag nu hemma och myser. Funderar om det redan idag är dags för mig att bege mig till kollektivet i Smedsby. Stora frågor det här..Anyway, så måste jag säga att jag verkligen njuter av ledigheten och att..


en påsk utan mina polers är ingen påsk! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar