måndag 27 juni 2011

I'm ms. Brightside

Midsommaren 2011 är nu loppu, slut. Jag tror faktiskt jag kommer leva några år längre om jag tänker på hur mycket jag skrattat under helgen. Jag är egentligen inte någon typisk djur och natur-människa och njuter av vardagens alla tekniska förmåner till fullo. Efter att ha spenderat midsommaren på 2 villor så måste jag ändå erkänna att villalivet är så otroligt skönt och mysigt. Dock tror jag inte att jag skulle ha orkat vara på en villa i min ensamhet och känna samma sak, men med ett härligt gäng runt om en så kan det inte bli annat än en enormt lyckad midsommar.

På fredag börjar jobbandet på allvar så jag ska passa på att njuta av de sista lediga dagarna. Vädret ser rätt så lovande ut för denna vecka. Sen nästa vecka så är det heeeelt okej om det blir regnigt och grått ;)

Morgonens Whoop whoop: har beställt tid till Vaasa day spa tillsammans med min söta mamma. Nu ska dessa hobbit-fötter få se ljuset!

Morgonens suck & stön: att få veta att min idé om att färga håret rött, skulle kosta mera än vad min smyckesamling är värd. Lägg till en behövlig klippning och slutsumman skulle kunna lösa fattigdomen i Afrika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar