onsdag 1 juni 2011

Jamenvisst!

Efter att ha varit passiv på bloggen en längre tid är det nu dags för en uppdatering! Visst har det kommit ett youtube-klipp nu som då, men jag kan inte räkna det som en ordentlig uppdatering. På samma gång måste jag till mitt försvar säga att jag faktiskt skrev ett inlägg för inte så länge sedan. Efter att ha skrivit och omformulerat inlägget skulle jag publicera det på bloggen. Vad händer? Jo, det försvann. Tomt. Öde. Borta. I frustration skrev jag ett nytt inlägg vars mening var att informera läsarna om just detta. Inte för att läsarna har någon nytta av att veta att jag just skrev ett inlägg, men det försvann - Burn, utan jag tror det är mer för min egen skull. Trösta mig själv på något sätt. Men vad sker? JO, inlägget försvinner! Där går också gränsen för hur många gånger jag försöker skriva ett inlägg - hela 2 gånger.

Nåja, skribenten har för tillfället sommarlov och njuter av det till fullo! Nästa vecka blir det lite jobb. vilket ändå ska bli ganska skönt eftersom det är bäst att jag slits från America's next topmodel säsong nummer längesedan. Jag tror också att jag och Oprah kan behöva en paus ifrån varandra. Jag tycker om henne, men ibland kan man faktiskt känna att en paus är behövlig i en kompisrelation. Ska höra med henne idag vad hon tycker, men hon har varit så upptagen så jag kanske bara skickar ett mess.

Nu måste jag gå och kolla på kladdkakan som steker sig i ugnen! (Nu fick jag det sagt - jag bakar) ;)

Fint så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar