tisdag 14 juni 2011

Tanter på G

Och där har min Loppis-oskuld farit. Nu får det bära eller brista. Hoppas på att gå på plus med hela Sk*ten, men försöker intala mig själv om att det kommer gå riktigt uselt. På det sättet kanske jag får en positiv överraskning då jag och Jenny traskar dit för att ta ut "vinsten/förlusten".

Förutom att det luktade ättika utanför loppiset och rätt så unket inne i lokalen, så var det ganska roligt att ställa fram saker och kläder i sin egen hylla. Roligaste var nog när Jenny skulle hänga upp en skjorta och plötsligt märkte att den vägde lite mera än vanligt. När hon tittade bakåt såg hon en tant som tydligen inte ville riskera att någon annan skulle få se på skjortan före henne. Tanterna var galna. Ett tecken på att man gick på osäker mark var när jag tyst sa till Jenny "..jag lägger våra jackor här i korgen på golvet så att de inte tror att vi säljer jackorna också.." och tittade runt mig som om jag var iakttagen från alla håll. Nåja, imorgon ska vi tillbaka och kolla om det försvunnit någonting eller om vi ska börja tänka på att samla flaskor för att täcka bordshyran.



I en skjortärm nära dig?





fint så.

1 kommentar:

  1. Hej Hanna, jag skickade e-post till dig för någon dag sen. Undarar om du skulle kunna titta in i inkorgen (abo.fi) och fundera på saken!

    /Jessica

    SvaraRadera