måndag 20 juni 2011

Stressultat

På riktigt. Det är midsommar om några dagar. Det var ju just jul. Känns som att man inte hunnit plocka bort julgranen. Kanske man kan använda den som midsommarstång? Eller så kan jag ju göra en midsommarkrans av grankvistarna. Jonä, jag har alltså ingen aning om vad som sker om några dagar. Hatar verkligen stressen med att försöka fixa en fest och kväll (som egentligen är en helt vanlig fest men skillnaden är att man tillåter fler myggbett och mer alkohol) som enligt fest-datum-som-måste-vara-storslagna-lagboken ska vara sommarens höjdpunkt. Samma gäller nyåret och villaavslutning. Och det ska ni veta att det enligt lagboken är förbjudet att besöka krogarna under dessa festtillfällen.

Nåja, midsommaren 2011 ska iaf bli en skadefri händelse för egen del. För cirkus 1 år sedan passade jag på att leka james bond's stuntman genom att mindre smidigt kana ner för en trappa och sträcka ledbandet i foten. I år tänkte jag överlämna uppgiften till högst bjudande.

Fint så. (Jenny, jag sa att jag aldrig använder "fint så" när jag pratar. Jag hade fel. ;) )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar