söndag 12 juni 2011

Pingstdagén. För att det låter roligare.

Med en lyckad utekväll i ryggen avrundar jag vecka 23. Sitter för tillfället hos systern och ser följderna av gårdagens värmebölja och vätskeintag. Var en sväng via Siwa före jag kom hit och där var det fullt med människor. Det är ju otroligt vad folk får panik då de vet att de flesta butikerna är stängda då det är pingstdagen idag. Okej, jag var ju också där, men det var bara för att jag ville göra en god gärning för sjuklingen J. Jag är alltså inte en av de panikerade människorna.

Satt och funderade på sommarens helger och program och kom fram till att nästan varje helg är bokad. Ledigt på sommaren, oh hell no! Visst, att fara på kalas och festa kanske inte är så betungande.

Nej nu ska jag ta och försöka få ordning på mina resterande hjärnceller och kanske meditation-diska undan lite grejs.

1 kommentar:

  1. "Sitter för tillfället hos systern och ser följderna av gårdagens värmebölja och vätskeintag." Haha, I'm so sorry you had to go through that! ;)

    SvaraRadera