torsdag 25 februari 2010

awake

Hej halå. Jag lever ännu trots mina dåliga blogguppdateringar. Har så mycket i skolan just nu så jag hinner knappt blunda innan det är en ny dag. Lägenheten står fortfarande i samma skick som förra veckan, men ett köksbord har vi iaf fått dit och snart ser det ut som att jag kommer få dit en riktig säng. Fick ett tips av min mor att skriva ner alla saker som jag vet jag måste göra, så att jag inte behöver ha alla saker i huvudet utan även på papper. Resultatet blev 13 punkter med saker jag måste göra. Och det värsta är att jag bara skrev ner vissa saker, så långt ifrån allt är med på listan. Måste försöka blicka framåt till nästa vecka då det är läslov men som jag hellre uttalar sportlov. Då ska Familjen H till Stockholm. Det får bli min morot. Stockholmstockholmstockholm..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar