söndag 28 februari 2010

och andas uuut..

Fredag blev riktigt lyckad! Tre ord som kan förklara kvällen är : frisyr, singstar & sprit. Måste komma ihåg att gratulera Josse för den vinnande frisyren! Hoppas priset ger dig fluffiga upplevelser som håller! ;)
Som nästan alla vet är jag en trogen krog-besökare. Därför skulle det naturliga ha varit att ha gjort ett besök till stadens myrstackar till krogar. Men gott folk, så var inte fallet. Visst fick jag uppleva nöjet med en förfest men Chaffis-Hanna körde snällt och duktigt hem till torpet i Solf. Lite surt var det nog och jag skulle verkligen velat umgås mer med kidzen från the Åbo-block, men den vuxna personen inom mig måste erkänna att det verkligen var skönt att få gå och lägga sig i rätt så vettig tid och sedan inte må en ynka dåligt på söndagen.
Idag fanns det ingen time to rest för när pappa H och mamma H var på humör och båda var lediga så passade vi på att flytta grejer till la lägenhet. Snart väntar en übergod söndagsmiddag och jag njuter verkligen av helgen. Har varit mer irriterad än en astmatiker i mitt rum de senaste veckorna. Stackars familj som fått utstå mitt mindre bra humör. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar