onsdag 3 februari 2010

Upp&Ner..

Nu har jag nog varit trög på bloggfronten, men jag har en bra förklaring. Orsaken är att mina två hjärnceller, som samarbetat rätt så bra tidigare, har haft en lite siesta i några dagar. Resultatet har varit en så kallad hjärndöd Hanna som går runt i skolan med röda ögon, förvirrad blick,motgångar, konstigt bildade meningar osv. Tur att Anna har lite koll på mig ibland och med sin lugna röst kan ta mig ner på jorden igen. Som vanligt är det skola skola skola och skola som står på schemat men jag hoppas att det blir lite lättare vecka så jag inte behöver känna mig som mitt hår ser ut nuförtiden, dvs. platt och utan liv. Ikväll blir det att fira Annies födelsedag med tårta och så ska vi försöka få fast lite halarmärken på vår fina lila halare.



Ciao ! :)

1 kommentar:

  1. Du har fått ett pris för din fina blogg. Kolla min blogg för att se priset! (http://bloggen.fi/ulrikak)

    SvaraRadera