fredag 12 februari 2010

Relax, take it easy!

På onsdagen var det då musiksitz som gällde. Själva sitzen var väldigt bra och eftersläppet var också hyvens. Fortsatte kvällen på Fontana, men jag måste erkänna att vi kände oss lite felplaserade eftersom det typ bara var kostymnissar som var där. Konstaterade (dagen efter förstås)att man ofta tycker man är rätt nykter fast man i själva verket är lite rund under fötterna. Hur jag kom fram till det? Jag kan säga ett exempel som talar för sig själv: jag "vigde" Marina och en herreman, på Hesbruger, på natten, på Engelska/finska/svenska.

Lägenheten står fortfarande ganska tom fast jag tycker att jag och Marina är där direkt vi har lite extra tid över. Har iaf fått ditt en soffa och 6 sittplatser och diverse småprylar, så inte ska man klaga. Fick lägenheten på söndag kväll så med tanke på ett stressigt skolschema och få dagar så tycker jag att vi kommit ganska långt. :)

Imorgon bär det antagligen av till Jeppis. Såklart ska min kära (blivande) sambo med och vårt mål är Sandsund. Där ska vi plocka upp en micro, som vi kan fylla arbetsytan i köket med. Vi ska också få ta en titt i "Gambälgååln" och se om vi kanske fyndar något annat intressant till La Lägenhet. Vad som sker på kvällen återstår att se, men om jag tar gärna emot förslag. ;D

Nu skadetta päron byta om till sköna kläder och bara ta det lugnt med familjen. Och JA, jag ska se på Let's Dance. Ha en skön fredag allihopa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar