tisdag 9 februari 2010

Lägenhet,Skola,Halare,Sitz,Kör......

Stress stress.. Det är det som min vardag nu är fylld av. Marina och jag håller som bäst på att försöka göra lägenheten beboelig, men det kräver mycket tid och slit förrän den blir färdig. Det är så spännande att se hur den gradvis blir mer och mer mysig och börjar se ut som ett "hem".
Imorgon är det musiksitz på ÅA och jag hoppas det blir en rolig sitz. Klädseln är halare så bli inte rädd om du ser ett hav av yra studerande i halare. Ett tips är att inte gå riktigt nära dem om du är rädd för kontakt, eftersom gängen kan vara en aning förfriskade. ;)
På tal om halare så måste jag väl avlägsna mig från datorn och hoppa över till min symaskin. Har försökt få fast mitt namn på halaren men fick en liten chock då jag så att bokstaven A hade försvunnit. Bestämde mig ändå för att sy fast de resterande bokstäver jag hade kvar vilket resulterade i : H NNA. Lyckligtvis så hittade min kära Annie mitt A på botten av sin bäddsoffa(?!), vilket gör att jag sist och slutligen får ett normalt namn imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar