måndag 22 februari 2010

I'm spinning around

Helgen är över (igen). Har inte hunnit vara så aktiv eftersom jag varit så aktiv? :P Har haft körhelg hela helgen så lägenheten står i ungefär samma skick som förra veckan. Vi konstaterade att det nästan ser ut som en campingplats för tillfället. Iaf i våra egna rum eftersom vi har släpat dit några tillfälliga madrasser och för tillfället har jag en sovsäck där. Det är bara ett spritkök och ett tält som fattas :)
Denna vecka kommer vara väldigt full av skolarbeten eftersom det är askultering på gång. Kommer ha mina första lektioner denna vecka sp vi får se hur det går. Stackars barn ;)

Efter en allmänt jävla dålig dag så fick jag en liten humörhöjare då jag såg att jag blev godkänd i artkännedomtenten! Äntligen nånting jag kan stryka på min To Do - list! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar