måndag 28 december 2009

Allt och ingenting

Jag har egentligen ingenting speciellt att berätta men ändå mycket. Därför är rubriken så passande tycker jag. Snart är det nyår och då ska man ha en jätterolig fest planerad och det ska komma mycket folk och alla har så kul och det ska gå smärtfritt. Verkligheten är ju en annan. Ingen vet var de ska vara och ingen planerar någonting förrän dagen före eller samma dag. Om det nu råkat sig att någon bestämmer sig för att ha en fest hos sig så kommer det allt för mycket människor dit och de brukar även vara så att säga "the troublemakers". Men nu ska vi inte vara bittra men vad ja försöker komma fram till är att man har en lite onaturlig bild av hur nyåret ska se ut. Sen var det ju lägenhetsjakten. Varje gång man tror att man kanske har hittat något ställe där två brudar faktiskt kan trivas, så försvinner den ju från marknaden lika snabbt som en öl i marinas och mitt sällskap. ;D Så om någon vet om en 3a i centrum av Vasa så ska ni ta kontakt!! Skåpen börjar vara fyllda med "saker som man behöver i nya lägenheten" och tanken på att bo tillsammans med Ted lockar mer än någonsin.
På tisdag tror jag det är dags för något efterlängtat och det är en Ollis-tisdag. Tror det inte blir lika mycket folk som på "riktiga" tisdagar, men det ska bli skönt. Jag måste ju också introducera fenomenet Ollis-tisdag till Linn som inte har varit p ånågon ännu ;P



Avrundar med en låt som jag hoppas spelas på tisdagen. Jag tillägnar låten till Jonny eftersom det är hans favorit. Kanske vi syns där? Isf, kom och prata med mig, jag lovar att jag inte ska bitas...typ.. ;P



KUNG I BAREN - MAGNUS UGGLA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar