lördag 26 december 2009

"Jag tappar hellre håret än att bli mörkhårig" Anna, ? år..

Nu är julen 2009 slut för min del. Har som tidigare år spenderat min jul hos mommo och moffa i Pedersöre, helt isolerad från allt som heter facebook och bloggar. Ikväll ska jag umgås med min kära syster och vi ska se på änglar och demoner.Tror vi. Just nu har jag på TVn där Anna Anka säger att det inte finns en enda attraktiv brunett och att alla blondiner typ är snyggast i världen. Hon är verkligen rejäl den kvinnan. Bondförnuft och Anna Anka borde vara synonymer. (Hoppas verkligen ni ser IRONIN). Måste avrunda inlägget med en kommentar som min käre mormor sa till mig idag när hon bjöd mig på likörgodis.
- Vill du ha brännvin? Tänk att jag säger de ti mitt barnbarn... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar