torsdag 10 december 2009

VÅÅÅgeeeeEEEEnnnNNN!


Idag skrev jag då äntligen artkännedomsförhöret. Tydligen tycker inte min hjärna att det är värt att komma ihåg växter, men djur däremot är viktigare. Men bara lite. Daggmask borde man ju liksom kunna, t.o.m jag. Skönt är iaf att jag skrivit det trots att jag antagligen med min ÅA-tur får underkänt. Dagen blev inte som jag tänkte mig - mycket roligare blev den. Fick först en samanfattning på Rockföreningens julfest och sedan bar det av till Smedsby till Ted för att gå djuper in på ämnet. Länge sedan jag kände mig så avslappnad.


Nu ska jag ge er orsaken till min underliga men dock konstnärliga rubrik (ordet ska ju se ut som en våg). Ikväll kommer Linn/Limpan hem från Åbo. Känns som 1000 år (jag ser ung ut för min ålder) sedan jag träffade henne sist. Därför the wave(vågen för de som inte förstår.. ;P ). Nu är det dags för mat!! Ha en bra torsdag folkens, det ska iaf jag!! :)
Who let the dogs out - Baha men

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar