fredag 11 december 2009

Bitter kvinna här hej!

Nu e jag riktigt bitter. Kilade in till skolan idag och kollade in artkännedomsresultaten. Man kunde få 15 poäng för växter och 15 poäng för djur. Djuren klarade jag bra , 12 poäng t.o.m! Men sen så var det då de förbannade gula blommorna som jag inte kunde lika bra. För att få godkänt måste man minst ha 7½ poäng på växtdelen och minst 7½ poäng på djuren. Som ni säkert gissat så klarade jag inte "växt-gränsen". Oj tänker ni, kunde hon ens någon växt eller blev det en rund och fin nolla. Svaret är nej, nollan sparar jag till någon ännu viktigare tent. Istället så ska jag med min tur få 7 poäng. ALLTSÅ ½ poäng från att ha klarat tenten.
Alla ni som vill trösta mig/gör mig på bra humör/köpa min vänskap så kan lägga in pengar på mitt konto eller köpa en riktigt dyr och fin julklapp till mig.......... ;) Nå nej, det behöver ni inte, jag får tillräcklit många presenter direkt från tomten så... :D
Happy f*cking fredag :P
(ursäkta för min dåliga humor, fösöker muntra upp mig själv genom dåliga skämt :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar