måndag 14 december 2009

Lördagen blev en hit. Jag hade väldigt roligt och det tror jag alla andra hade också :) Söndagen var inte lika rolig (varför kan säkert alla säkert luska ut). Idag fick jag iaf jullov. Okej, jag har uppgifter att göra men jag har inte mera lektioner, så JULLOV - JEEEI. Kollade också hur det gick i matematiktenten och den var godkänd. Har också fått bekräftat att jag har ögoninflamation. Det var inte så svårt eftersom jag bara kunde öppna ett öga då ja vaknade i morse. Fick höra att jag ser hemsk ut men det tar jag som en komplimang ;P Medicin är iaf inskaffat så jag hoppas på att vitt öga snart igen. Kommer definitivt glömma att droppa ögat en gång varje timme.
Imorgon vet jag inte vad jag ska göra. Borde få undan uppgifterna men jag tycker på samma gång att en sovmorgen skulle sitta bra. Men varför vara en duktig studerande, det är inte riktigt min stil.... ;)
Nu ska jag titta på ett avsnitt av 2½ män (jag kör på svenska namnet trots att det låter enormt löjligt) och kanske jag fattar att jag faktiskt har ledigt nu. Annars så har jag väl inget att tillägga. Nu i snötider kanske det är dags att påminna: ÄT gul snö - det kan vara öl ! ! ! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar