onsdag 9 december 2009

Onsdag / Lill-lördag! ;D

Innan jag sätter igång och ska börja läsa på det underbara artkännedomsförhöret, så tänkte jag att det skulle passa sig med ett litet inlägg (läs:försöker ignorera att jag borde ha börjat redan). Den här veckan har jag kännt mig lika yr som ett barr i en mystack.Har haft fysik och kemi - tent, matematik-tent,slöjdmapp och nu är det dags att försöka lära mig skillnaden mellan en gul blomma, en Gul blomma och en guL blomma. Det är så det känns iaf. Jag fattar inte hur någon kommit på så konstiga namn på växter och djur. Eller kanske inte?! Se på någonting som finns i din närhet: kaffe..lägg till de tre bokstäver som ditt namn börjar på: han.. SÅ.. nu har vi en ny art kaffehan. Det måst ju vara så de kommer på artnamnen.
Snart är det jullov.Can I hear a HALLELUJA?!..tack för den.. Jag är så trött på att gå i skolan just nu, så att när jag får jullov ska jag bara göra saker jag tycker om. Logiken finns nog någonstans där men den kan vara svår att hitta.
Jag tycker om att yra. Anna och jag yrar rätt ofta. Vissa kanske skulle kalla oss konstiga men jag föredrar att kalla det ett annorlunda normalt beteende. Anna hade just en fundering om att det är såna som jag och anna som gör att brudar för konstigt rykte.. Som ni ser så att yra kan betyda allt möjligt.. men Anna och jag är två yrande brudar som inte är rädd för lite skit under naglarna. Nej nu låter det här allt för oseriöst, och jag som brukar vara så väldigt seriös..........



Näkemiin eller nåt.





Sexy Bitch - David Guetta/Akon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar